Ryhmä ihmisiä seisoo ulkona nurmikolla, jotkut pitelevät Suomen lippuja. Yhdellä on suuri oranssi reppu ja toisella keppiin kiinnitetty lippu. Lähellä maassa on polkupyörä. Taustalla näkyy puita.

Huippu-urheilun brändiyhteistyö ja arvostus

MM-kilpailut tarjoavat monipuolisia markkinointimahdollisuuksia, kuten mainospaikkoja, esittelytiloja ja yhteistyömahdollisuuksia tapahtuman järjestäjien kanssa. Yritykset voivat hyödyntää tapahtumaa uusien tuotteiden lanseeraukseen, asiakastilaisuuksiin ja brändin aktivointiin.

Aiheeseen liittyvät julkaisut

Oranssilla korokkeella, jossa on Viesti Liiga -merkki, on mikrofoneja ja kaksi vesipulloa, ja taustalla on erilaisia sponsorien logoja.

Vuoden 2026 Viestiliigassa kilpaillaan seitsemän osakilpailua. Kevätkausi sisältää kolme osakilpailua ennen Jukolan ja Venlojen viestiä, keskikesällä juostaan yksi kilpailu ja

Ryhmä naisjuoksijoita, joilla on kilpailulappu päällään, kilpailee maantiejuoksussa aurinkoisena päivänä ja juoksee päällystetyllä polulla, jota ympäröi vihreä ruoho ja korkeat puut.

Suunnistuksen SM-sprintti suunnistetaan Tampereella lauantaina 20.9., ja viestin mestaruusmitalit ratkotaan Ikaalisissa  sunnuntaina 21.9. Kilpailujen ilmoittautuminen päättyy torstaina 11.9., ja sääntöjen

Suuri ihmisjoukko juoksee kohti kameraa kilpaa, ja heidän takanaan on paljon katsojia. Lukuisat kirkkaat valot, jotka ovat todennäköisesti peräisin kameran salamavaloista tai puhelimen taskulampuista, valaisevat kohtausta.

Vuoden 2024 lopulla Suunnistusliitto perusti markkinointiyhtiön, Orienteering Finland Oy:n, jonka tehtävänä on vahvistaa suunnistuksen asemaa urheilun kumppanimarkkinoilla. Yhtiö kehittää Suunnistusliiton